All entries for February 2005

February 28, 2005

Hello. hello!

well its been an excting week – i found out i've got shingles again (ugh horrible) and so went to very few lectures last week. it made me so so tired. i've also got a mole on my arm that the doctor wants to do a biopsy on so im quite worried about that! its very nerve racking!
I didnt go to the new rootes ball – my friends werent going and it al seemed a bit xpensive, especially since im going to london next weekend.
At the weekend, me and dave went to the bham science musuem – it so sooo good, obv for kiddies but we had fun wit all d interactive stuff! at the end there was a special exhibit – 'eating creepy crawlies' and dave did! he ate a crispy fried meal worm – GROCE! ugh i wouldnt kiss him after.
sat night we just relaxed as i was feeling ill again.
Om sunday, went to see a house in leam with rachel and OMG its soo nice. we got the contracts straight away! its even got a games room – its amazing. my room is bigger than my warwick one! its so spacious – even though its in leam, but we're both taking cars n theres off-road parking. it def ticks all the boxes for me! am happy, yay! :)

February 20, 2005

phew

well, again its been ages since i've written, and again i've been rushed off my feet! monday was valentines day – i got up at half seven, walked to tescos, then cooked a lovely 3-course meal for dave. it was quite fun really! We had a lovely day together, was fab. not much happened til thurs, when my sister and her mate came to stay!
I took them to a lecture – niki fell asleep! then i took em to colly, after having some drinks at halls. they loved it – danced the night even an even got pinched on the bottom a coupla times! we got back at half two, n they didnt wanna go to bed til two hours later! took em to brummieland on friday, to go shopping, then we went to metamorphisis on friday eve. the music was crap wi a capital C, but we stayed for a coupla hours!
put them on the train on sat morn, then headed to daves as it was our 2 year (OMG!!!) anniversary. was v.strange. didnt really do anything exciting til today (yay cadbury world!) where we got loadsa free chocolate! twas great. has staying at mine tonight so its been a busy coupla days!
forgot to say, me n rach r joining the windsurfin team! cool, eh?!

February 13, 2005

busy, busy, busy

have been up to so much since i last wrote, i went home for the night on thursday 10th feb cos it was my mums birthday on the 11th. we went out for lunch together, she was really glad to see me!
i then went to daves on friday, just chillled then went to the NFG gig – it was brilliant, even though i fainted half way through! bought a really cool hoodie.
well, the housing situation is still indefinate, it was reading week last week so most ppl went home, hopefully we'll get it sorted soon.
work is getting harder and harder. soon i wont even try answering the weekly questions as i know i cant do them. poor me.
tis valentines day tomoro, yay! :) xxx

February 06, 2005

weekend away

went to daves on friday, was really fun. we had a gorgeous chinese meal an just chilled out away from uni. came back on sat to find most of the hall away – twas really quiet! today have not yet got out of my pjamas – how lazy am i!! really need to go shopping – have no food. just ate up the last of my frozen lasagne! xx

February 03, 2005

the weeks go on

and so it was… on a terrible thursday, that sarah did feel unspeakably ill!its horrible! at least i dint have labs tomorrow. had a bad argument with my dave today, i love him but sometimes he just wants to please too many ppl n ends up forgettin about how i feel. im so tired, ugh. was gonna go to colly but feel too sad n ill. this weeks been ok -the school trip was really good on wed n i got my lab report finished on time! yay :) have discovered the joys of 24 on dc++ as well – its very addictive! xxx

February 2005

Mo Tu We Th Fr Sa Su
Jan |  Today  | Mar
   1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28                  

Search this blog

Galleries

Blog archive

Loading…
Not signed in
Sign in

Powered by BlogBuilder
© MMXXII