All entries for October 2005

October 09, 2005

wanna vedio chatting through your mac? read this

link

this blog has a very good instruction. now you can through away msn for mac. use Psi-0.9.3-Mac.dmg instead…


October 04, 2005

WEBSITE FOR LOST IPOD

Writing about an entry you don't have permission to view

link

society fair today

I did nothing to myself last night, so i can not go swim in these few days.

well, i am interested "street vibe" and "phtoographic", is that mean I am going to TopB a lot?

nah, Let me go there today, see what they doing. if possible, I do wanna join "Street VIBE". The cost is a little expensive.

I think w might having some problem on setting up the new society, suddently seeing so many groups doing the same things I wanted to do. dunt know, my big president dream is floating and going to blow.

i duunt understand why I feel so sleepy recently. I havent done anything yet, havent settle down my proj.
may I JUST think anythin of myself and do it. printed out a list of 3 yrs project (CS and CSE), the point is I shouldnt be any ambious and I give good outcomes at the end. Aiming at a first.

I skated to eng and cs then come back, the toilet water tank in cs is not working properly, so i couldnt flush, still, i feel bad about leave all that behind me.

link
wallop's more like a place i can store my musics and pics. dunt know, i am running bwteen here and there, that's my style.

the global cafe is running in chaplaincy every fridy night. i have job to do this friday, otherwiise, i can go check it out.

rite, enough for a early morning.
met this gal from art center.


October 2005

Mo Tu We Th Fr Sa Su
Sep |  Today  | Nov
               1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31                  

Search this blog

Tags

Galleries

Most recent comments

  • its agood thing that i found this sit ihope that i can user it ussully so find what i chearch by chouyet on this entry
  • hey im leavin skol soon lol yipppeeeee by charlotte on this entry
  • thank thank thanksss with soooooo many kisses… oh ma god!! cant believe ma msn jus worked like tha… by chizoba on this entry
  • hi i have lost my ipod its serial number is ym542ojvtjt if you find it plz return to me or email me by scott matthews on this entry
  • Dude, you f*cking rock :P i had this problem for about a week and i was going insane with out msn lm… by Adam on this entry

Blog archive

Loading…
Not signed in
Sign in

Powered by BlogBuilder
© MMXX