October 15, 2014

Error in Times Higher Education article on USS corrected

The Times Higher Education reporter Jack Grove has now corrected his article after I pionted out his mistake in claiming a deficit of £8 billion PER YEAR. In fact there is a surplus of £1billion per year.

The article still repeats the claim trotted out by the employers that the deficit is caused by poor investment returns.

It would be good if the magazine were to be a bit more balanced and not simply take what the employers say at face value.


- No comments Not publicly viewable


Add a comment

You are not allowed to comment on this entry as it has restricted commenting permissions.

Blog archive

Loading…

Search this blog

Not signed in
Sign in

Powered by BlogBuilder
© MMXXI