May 21, 2008

It really isn't, you know

Tyle juz nie pisalem, ze postanowilem kompletnie zignorowac ten fakt (zreszta mam mase dobrych wymowek, yours for a dime a dozen). Zamiast tego informuje tych, ktoryz niechcacy klikneli w ta zakladke, ze wlasnie postawilem pierwszy krok na drodze do slawy w charakterze projektanta mody. Check this out: 

Warning! - Threadless, Best T-shirts Ever

April 01, 2008

Start Here

First we took Berlin. Next, who knows. Could well be Manhattan.

Start Here



March 27, 2008

Easter

Easter

It's good to be home, even if the seasons happen in the wrong order. 


February 23, 2008

What I Do In Poland



February 15, 2008

Been & Gone

Ms. Sabotage & Greebo pobyli przez pare dni, ale juz pojechali, zabrawszy ze soba tajemnice tego, dlaczego NIEKTORE filmy odtwarzaja sie z komputera wyjatkowo cicho, a niektore z kolei - calkiem glosno (hint). Bogatsi o ta wiedze pojechali sobie. Szkoda, ale nic to - w kwietniu sie widzimy na innej wyspie i z innego powodu.

Tak bylo w Londynie, na przyklad:

panoramasmaller.jpg

A pare zdjec innych tutaj, o.

Ja za to w niedziele przylatuje do Warszawy, wiec prosze sie kontaktowac i zglaszac, coby sie pospotykac - tylko blagam, spotkania poza godzinami pracy Narodowej, inaczej pokusom poulegam i figa bedzie z moich planow doktoratowo-badawczych.  


February 06, 2008

Poetry in Unexpected Places III

Good - I hate negative well-being

January 17, 2008

When Cultures Merge

Amerykanie lubi± wszelakie parady.

Japoñczycy lubia ubranych na czarno cichych morderców, miotaj±cych stalowe gwiazdki.

Wydawa³oby siê, ¿e tych dwóch pasji nie da siê po³±czyæ. A jednak.


January 02, 2008

In The Widening Gyre



December 25, 2007

W ramach swiatecznej rozrywki…

...znajdz dziesiec roznic.

Wersja przed:

Before

Wersja po: 

After

Nagrody bêd± dla najbardziej spostrzegawczych. 


December 19, 2007

Poetry In Unexpected Places II

The rhythm. The rhymes. The grammar. The caps. The double space before the last verse. Perfection!

Burger King, London, 1-11-07


June 2019

Mo Tu We Th Fr Sa Su
May |  Today  |
               1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Blog archive

Loading…

Most recent comments

  • mnie ostatnio ciagle google pisza, ze moje zapytania przypominaja zapytania wysylane przez wirusy ko… by Dot. on this entry
  • heheh nowy album Saula Wlliamsa nazywa si Niggy Tardust :D by nixon on this entry
  • oo! ktos to wkleil ao, ale ja i ciebie wypatrzylam! :)) http://www.youtube.com/watch?v=il5lY_UJ0TQ by Dot. on this entry
  • nix – to byl projekt poezji perypatetycznej, a nie slam, wiec nic sie nie dalo wygrac :) przeszlismy… by on this entry
  • berliner schnitzel i woda z parowek! by Dot. on this entry

Search this blog

Tags

Not signed in
Sign in

Powered by BlogBuilder
© MMXIX